کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به کاهش دید افقی در سومار تا 300 متر، گفت: به احتمال زیاد گرد و غبار از اواخر امروز(12 دی) از منطقه ما عبور می‌کند.
کد خبر: ۵۴۶۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ 02 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سعید قاسمی، اظهار کرد: همانطور که در پیش‌بینی‌ها آمده بود از اوایل وقت امروز شاهد وزش باد و ورود گرد و غبار به جو استان، خصوصا در نواحی مرزی بودیم.

وی کمترین دید افقی کنونی استان را 300 متر و از سومار اعلام کرد و ادامه داد: دید افقی اکنون در قصرشیرین 1800 متر و در سرپل ذهاب هزار متر است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: امروز در برخی از ساعات دید افقی در قصرشیرین به 500 متر هم رسید.

قاسمی دید افقی کنونی در گیلانغرب را نیز بالای 10 هزار متر عنوان کرد و افزود: در گیلانغرب هم کاهش دید افقی تا حدود دو هزار متر را داشتیم.

وی با بیان اینکه کمترین دید افقی امروز شهر کرمانشاه نیز حدود هفت هزار متر بوده، این کاهش دید را عمدتا ناشی از ابر و بارندگی دانست.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه از خروج ناپایداری‌ها از جو استان تا اواخر وقت امروز خبر داد و تاکید کرد: با عبور ناپایداری و وزش باد ناشی از آن، گرد و غبار نیز به احتمال زیاد تا اواخر وقت امروز از کرمانشاه خارج می‌شود.

قاسمی معتقد است، توده گرد و غبار ممکن است در حین عبور از منطقه، دید برخی از نواحی مرکزی استان را نیز به صورت موقتی کاهش دهد.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار